dinsdag 15 april 2008

Escape From Monkey Island

Als een ware Guybrush Threepwood waagde ik me vandaag op Monkey Island! Met mijn camera stevig in de handen verkende ik als een echte avonturier het eiland. Helaas was het niet zoals ik me het had voorgesteld. Het was meer een attractiepark met losgeslagen apen, zoals dat eigenlijk altijd het geval is.
Uiteraard is China het land om een aap op een fiets te zien, die dan vervolgens iemand aanvalt met een waterpistool in zijn hand.
Een van de jongens die meeging is heel hard in zijn rug gebeten en een ander was zo slim een banaan uit zijn rugzak te halen.. 2 seconden had de aap nodig om meerdere meters af te leggen en met ongekende snelheid de banaan uit zijn vingers te rukken.

Nog even iets over de reis naar het eiland, iets dat ik vergeten was te vermelden in mijn vorige blog: Er is geen brug die dit eiland met China verbindt. De trein werd simpelweg in stukjes verdeeld en zo op de boot gezet.. Heel aparte ervaring.

Gisteren behoorlijk verbrand, maar nu lekker bruin. Nog even en ik heb de vader ingehaald!
Daar moet je uiteraard wel flink je best voor doen, dus ik denk dat ik nog even een wandelingetje ga maken in de avondzon.

Jullie horen snel meer!

(P.S. In het park was ook een standbeeld van een apenhoofd, maar ik had helaas geen wattenstaafje bij me, Mattijs weet denk ik wel wat ik bedoel)

1 opmerking:

Anoniem zei

Had je wel een Rubber Chicken wit a Pulley in the Middle?