zaterdag 12 januari 2008

Alles voor het laatst

Wel vreemd, net voor het laatst in mijn vaders huis geweest..
afscheid genomen van familie en vrienden. Van mijn laptop en na vanacht ook van mijn bedje voor waarschijnlijk zo'n 5 maanden!

Maar ja, ik krijg er gelukkig/hopelijk ook heel wat voor terug, zodra ik dadelijk uit het vliegtuig stap. Ik heb er absurd veel zin in, maar ben ook heel zenuwachtig.. wat kan ik verwachten? Geen idee...

Ook heb ik vandaag ff gekeken hoe ik een eigen picasa aan moet maken, dus dat maar gelijk gedaan. En omdat iedereen toch van hem houdt: een foto van courage staat er op je te wachten. http://picasaweb.google.nl/Jensje

Nu even genietend toekijken hoe mijn mamma de broodjes voor morgen voor me smeert :D

1 opmerking:

- zei

voor zij die dit lezen.. kheb nogal problemen met internet hierzo omdat alles maar dan ook alles chinees is.. Dit is een bericht zodat jullie weten dat alles goed gaat en ik ga nu weer verder proberen een blog te schrijven.