zondag 6 januari 2008

Voorbereiding Treffen

Owwh ow, ik werd vanochtend wakker en keek naar de tijd op mijn mobiel.. Opeens realiseerde ik dat ik volgende week rond die tijd in het vliegtuig richting China zou zitten. Het komt nu allemaal wel erg dichterbij! Vorige week met mijn Big Bro nog even snel wat spullen gekocht: schoenen, camera, EHBO-kit.. eigenlijk allemaal overbodige luxe, maar misschien heb ik er ooit nog wat aan.
Nog een weekje en dan ben ik weg!
Kan om eerlijk te zijn niet wachten, al vind ik het wel extreem spannend. Ik houd jullie op de hoogte!

3 opmerkingen:

Marianne zei

hee jes, het gaat echt gebeuren, spannend. succes met de laatste voorbereidingen....xxx marianne

Unknown zei

Jesjo,
ik vind het erg spannend:P om je te zien gaan. ik zie je niet meer, maar toch vind ik het heel wat. En dan ga je ook nog is weg NET nadat die uber vette nieuwe skill uit is, hoor ik zo in m'n omgeving. Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt om dit avontuur in jouw banen te sturen. Btw, het komt nu wel erg dichterbij? (in je blog:P). EN SCHRIJVEN HIER HE, ik heb m al ge-live-bookmarked... dus je hebt fans!:P hehe, zai jian!

Unknown zei

Hola Jensjo,

Ik ben hartstikke trots op je.
En ik weet zeker dat je het super naar je zin zult hebben.
Ik zie je in april in Shanghai, Hong-Kong of waar dan ook in China.
Ben gewoon retejaloers.
pa