woensdag 16 januari 2008

Verboden Stad

Jullie worden waarschijnlijk helemaal overspoeld met informatie uit China, maar ik kan gewoon niet stoppen met mijn nieuwe indrukken online te zetten!
Gisteren naar de verboden stad en baihei park geweest. Ik moet eerlijk zijn dat die stad er prachtig uitziet, heel indrukwekkend. Maar helaas ook heel veel van hetzelfde en het is gewoon te groot.
Gelijk zo'n walkman guide gekocht of hoe dat ook heet, maar dat viel tegen. De vrouw bleef maar tijden en afmetingen opratelen, dus af en toe maar even afgezet. Wel was het zeer leuk om de verhalen te horen en de dingen erbij te zien.. Zo heb je gouden potten die gebruikt werden als er vuur uitbrak, maar toen de slechte mensen kwamen hebben ze al het goud van de potten geschraapt.
Dus dat was wel grappig, maar het heeft geen gigantische indruk op me achtergelaten. Waarschijnlijk doordat er ook veel onder constructie was.
Baihei park was wel bruut. Het is een park met een gigantisch meer in het midden, in de zomer kan je in zo'n leuk bootje er rond varen. Helaas is het hier nu ijskoud.
Foto's op de picasa site zetten is walgelijk aangezien ik hier geen USB uitgang heb. Dus jullie moeten wachten tot ik weer een nieuwe plek heb gevonden.

Ben nu trouwens weer alleen, Cherry is naar haar familie gegaan en die zie ik 2 februari weer. Wel vervelend want zij was de enige die ook maar een beetje engels sprak.
plannen deze week: zondag kerk, morgen waarschijnlijk zomerpaleis en een beetje slaap inhalen.
Houdoe!

3 opmerkingen:

Nielsh zei

Hey gast,

Ik wilde ff kwijt dat ik trots op je ben!
en dat ik het gevoel heb dat dit echt fantastisch voor je zal zijn!

X

Niels

Quinten zei

Eej broeder!
Goed om te lezen dat alles goed gaat. Ik ben natuurlijk ook heel trots en ik heb er alle vertrouwen in dat alles goed gaat komen. Je zult als een ander mens terugkomen, als je ooit nog eens terugkomt!
Veel plezier daar! :D

Marianne zei

ha remy, alleen in china, hoe en wat in het chinees bij je? Jammer dat je nog geen foto's kan laten zien, maar des te leuker later!! Ouderwetse dia avond plannen? liefs xxx alweer de moeder